lauantai 3. joulukuuta 2016

Minun marraskuu

Monesta meistä marraskuu on vuoden tylsin kuukausi. Minä olen marraskuun lapsi ja minulle kuukausi on aina merkinnyt paljon tai ainakin sitä, että se on minun syntymäkuukauteni.

Tänä vuonna marraskuu on ollut haasteellinen ja vaikea. Ilman rakkaita ystäviä, perhettä, kollegoita  ja sitä tiimiä minkä kanssa nyt työskentelen olisi ollut hukassa, pulassa ja yksin.

Syntymäpäivänäni lahjoja ja onniteluja tuli ovista ja ikkunoista.  Olen otettu kiitos teille kaikille, olette ihania.

Tiimini muisti minua kukilla, suklaalla ja kuplivalla. Kotona tuli lisää lahjoja perheeltä ja kahdelta rakkaalta ystävättäreltä. Minä pöllö en niistä kuvia älynnyt ottaa.


Toimistolla juotiin synttärikahveet.



Lisäksi lanseeraattiin tällä viikolla töissä uusi palvelupaketti, virtuaalitoimisto. Olen siitä kovin innoissan


Mikäkö on virtuaalitoimisto, tästä voit lukea lisää meidän nettisivuilta .

www.humberg.fi

Tähän postaan muutaman kuvan miltä meidän toimistomme näyttää.


Toimistomme kahvitila


Neukkari sieltä täältä ja tuolta







Toimistomme yleisilme näyttää tältä.


Välillä olen nuttura kireällä ja toisinaan se on löysemmällä, kaikesta tästä huolimatta,
rakastan työtäni ja annan sille kaikkeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti