maanantai 7. tammikuuta 2013

Tikkurilan kotona

7.1.2013

Hei, hei Portugali, Make ja Aapo

Aikaisin aamulla lentokone laskeutui Helsinki-Vantaalle. Pakkasta oli alle kymmenen astetta. Mikä onni, ettei heti heittännyt parinkymmenen asteen pakkasia sitähän olisi jäätynyt pystyyn.



Miia oli täällä Tikkurilassa minua odottamassa ja hän lähti sitten junalla omaan kotiinsa kohti Vaasaa.
Heti aamutuimaan purin matkalaukut ja juotiin Miian kanssa aamukahvit. Sen jälkeen olikin aika mennä katsomaan miten työpaikka on pystyssä. Hyvin oli ja hienosti oli mennyt. On minulla hieno tiimi, jokainen pistää kortensa kekoon ja haluaa tehdä parastaan. Heistä kaikista voi olla ylpeä. Oma työpanokseni tänään oli pyörimistä ja ihmettelyä miten töitä taas tehdään. Huomenna on taas uusi päivä ja uudet kujeet.

Tämä viikko meneekin täällä Tikkurilassa. Nyt alkaa kotikin olla sen näköinen, että minä asun täällä. Oma tuttu tuoksu ja "lempiharrastus" pyykinpesu täydessä vauhdissa. Treenikassinkin olen nostanut tuolta vaatehuoneen lattialta ja pyykinyt siitä pölyt. Olisikohan niin rohkea, että menisi tällä viikolla salille testaamaan  kuinka hyvässä kuosissa olen.

Näillä mennään ja tästä on hyvä jatkaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti