maanantai 22. huhtikuuta 2013

Uusi kaverini kahvakuula

22.4.2013

Tämän päivän uusi tuttavuus kahvakuula. Olin vannottanut, että ikinä en sitä mötikkää heiluttele. Pelkona, että kuula lentää kaverin päähän, olisi liian painava ja noin sata muuta ennakkoluuloa. Kahvakuula olikin aivan loistava keksintö ja nyt taisi löytyä meikäläisellekin mieluisa liikuntamuoto. Ohjaajakin kehaisi työskentelyäni kuulan parissa. Jumppapallo ja minun loistava tasapaino olisi ollut ehkä loistavaa materiaalia hauskat kotivideot sairaan tai piilokameraan. Huh huh....

Personal trainerin analyysi oli, että  minulla on kuulemma joku keskivartalo lihavuus. En kyllä usko, vien sen ohjaajan optikolle. Vartalooni on vain kerttynyt  tuohon keskelle jotakin outoa ylimääräistä "kuona-ainetta".
Olipas hienosti sanottu. Jalkalihakset minulla kuulemma on ja näkee, että olen kävellyt. Ikäväseni joudun aloittamaan kahdonneiden vatsalihaksien metsästyksen. Tällä hetkellä mieleeni tulee vain yksi ajatus. "Voisikohan ne vatsalihakset ostaa esim. Jumbon Stoccalta."

Kotona minulla on vuoden leväännyt tuossa olohuoneen nurkassa kivan värinen iso vihreä jumppapallo. Nyt se pallo taitaa saada siihen viereen uuden kaverin vihreän 10 kg kahvakuulan.

Eikö olenkkin aika söpö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti