torstai 2. tammikuuta 2014

Näin alkoi minun uusi vuosi

Minä en koskaan jätä mitään viime tippaan :)

Tilitoimistomme muutti marraskuun lopussa uusiin tiloihin Malmille. Vuokrasopimus Tikkurilassa oli voimassa joulukuun loppuun. Vanhan toimiston loppusiivouksen kanssa oli pientä säätöä ja  päätin, että menen siivomaan toimiston itse.

Jouluviikolla kävin ja suoritin osan siivouksesta. Homma tökki siihen malliin, että päätin siirtää lopun siivouksen tuonnemaksi. Eilen sitten uuden vuoden päivänä oli pakko mennä siivoamaan loput, koska tänään aamulla oli tarkastus ja avaimien luovutus. No voi helvetti sanon minä. Eilen, kun  Mikon kanssa menimme illalla toimistoa siivoamaan. Painoin valokatkasijaa, yllätys, yllätys olimme sopineet sähkölaitoksen kanssa, että sähköt katkaistaan joulukuun viimeinen päivä.  Eihän siinä sitten auttanut muu kuin siivota se loppuosuus kännykässä olevan taskulampun avaulla. Hetken minulla oli huumorintaju, kyllä ihan hukassa. Siivous tuli kuitenkin suoritettua.

Nyt on kuitenkin huoneisto tarkastettu, luovutettu ja lausuntona tuli "siisti on". Kyllä minä siivota osaan vaikka piemässä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti