tiistai 14. tammikuuta 2014

Olen yrittäjä ja ylpeä siitä



Yli kaksikymmentä vuotta heräsin aamuisin, join kahvit, lähdin töihin, tulin kotiin, hoidin kotia ja perhettä. Tuli tunne "tämä ei ole minun juttuni" haluan jotakin enemmän. Otin lopputilit töistä ja päätin, että tämä saa nyt riittää. Perustin oman firman ja minusta tuli yrittäjä. Hullunahan minua moni piti ja kuulin monelta eri taholta  "jättää nyt hyvä ja turvallinen työpaikka isossa tunnetussa firmassa." Mitäs tuosta hulluhan minä olen ja riskejä on otettava.

Nykyisin minulle ei palkkajuokse joka kuukausi niinkuin ennen, välillä tulee vähän ja toisinaan vähän enemmän. Lomatkin on lusittu paria viimeistä vuotta lukuunottamatta töissä.

Mikäs tässä minulla on hätänä. Eilisen "sukupuuttoon kuolevat työt" tilastoinnin toivossa  odottelen vain sitä robottia, mikä tekee kaikki työt minunkin puolestani ja pääsen eläkkeelle ja voin viettää kaiken aikani siellä maailmalla turuilla ja toreilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti