sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Keväinen remppa



Kun, kevätaurinko pilkahtaa kodin ikkunatkin näyttävät järky kamalilta. No meillä tuo ei ole ihme, koska viime keväänä minä en niitä pessyt. Tänä keväänä tuokin asia on kyllä korjattava. 


Tänä keväänä on ollut suuri tarve tehdä omalle keholleni kunnon kevätsiivous sisäinen ja ulkoinen sellainen. Kevät talvella jo aloitin ihanan nuoren naisen ohjauksella elämäntaidon valmennuksen. Tässä olemme keskittyneet minun negatiivisen energian "pois heittämiseen" ja miettimään mitä kaikkea hyvää ympärilläni tapahtuu. Tapaamiset ovat saaneet minut pohtimaan asioita uudella tavalla ja uusista näkökulmista. Toki tiesin jo ennestään omat heikkoudet ja vahvuudet. Hyvä ne on välillä jollekin ääneenkin tunnusta. Negatiivisen energian "pois jättäminen" on ollut ja on edelleen haasteellista. Sparraus jatkuu.




Viime viikolla tilasin asiakkaani innoittamana itselleni ajan akupunktioon. Menin Juha Jäntin hoidettavaksi. Jo yhden käyntikerran jälkeen sekä henkinen, että fyysinen oloni ja tilani on parempi.  Toivotaan, että kohta keho ja mieli on balanssissa. 


Reilun vuoden olen kerännyt vararavintoa ja sitä onkin sitten kerttynyt  yli 10 kg. Joten siitäkin on päästävä eroon. Joka kevät lupaan itselleni nyt opettelen syömään uudelleen. Minun hyllyt ovat täynnä kirjoja mitkä kertovat miten "laihdutetaan ja siirrytään uuteen elämäntapaan" eli tietoa on, mutta päätös ja pitkäjänteisyys puuttuuvat. Tätä "pitkäjänteisyyttä" olen myös opettelemassa ja haastan itseni tähän taistoon. 

Isommilla magnesium annoksilla olen saanut makeanhimoni kuriin ja Thaimaasta ostettu detoxtee ovat auttaneet alkustartissa.




Näillä eväillä minä lopetin maaliskuun ja hyppäsin kohti kevättä. Katsotaan kuinka ämmän käy.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti