tiistai 20. kesäkuuta 2017

Juhlia juhlien perään ja niiden perään Juhannus



Juhannusviikkoa eletään, kohtahan se on tämäkin kesäkuu ollutta ja mennyttä. No nautitaan nyt kuitenkin vielä tästä kesäisestä kuukaudesta. Oma kesäkuuni on kulunut juhlien ja erilaisten kesäkekkereiden merkeissä.



Kevät talven olin tuutorina ja mentorina rakkalle ystävälleni, kun hän suoritti merkonomin tutkintoa. Välillä mentiin kevyillä ärräpäilläkin, mutta lopussa kiitos seisoi. Kesän  kynnyksellä hän paino päähänsä merkonomin hatun. Samaan aikaan hänen lapsonen "veti paremmaksi" ja suoritti kaksoistutkinnon. Tässä kuvassa nyt ylpeä äiti ja tytär. Äiti muuten polkas ensin.


Juhlissahan on aina tapana syödä ja juoda hyvin. Niin me nytkin teimme.


Tallinnassa vietettiin kavereiden kanssa mukava ilta. Käytiin syömässä Telliskivessä, istuttiin iltaa ja parannettiin maailmaa.


Kyllä oli taas niin loistavat ruuat, jotta kyllä kelpasi. Tuo taustalla näkyvä Chang ei muuten ole minun, joku randomi oli varmaan jättänyt sen siihen.


Parit muutkin kekkerit ovat tähän kesäkuuhun mahtuneet toiset oli sen verran hämärät bileet, että niistä ei kannata sen enempää kertoa. Mut mukava, kun välillä on kivaa ja porukalla ei ole nutturat liian kireällä.


Tässä Vikin rippiruusuja eli kyllä mä olen Jumalan sanaakin kuunnellut. Tosin silloin, kun siitä puhuttiin mä taisin olla "tupakalla".

Kuten näistä kuvista voi päätellä tämä minun alkukuukausi on mennyt erilaisten syöminkien merkeissä.  Pari päivää oli tosin pakko pitää "nälkälakkoa" koska iski sen verran hurja angiina, että nieleminen oli lähes mahdotonta.



Juhannus  mennään näillä eväillä ja kyytipojaksi vedetään antibiotteja. Ei haittaa eikä tunnu missään koska ulkonakin taitapi olla sen verran kylmät kelit, että toppakamat sinne saisi kaivaa, jotta voisi ulkona Jussia juhlia.


Hyvää Juhannusta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti