sunnuntai 2. heinäkuuta 2017

Kukat, mekot ja Oasiksen kukkamekot


Olen aina suosinut kivijalkakauppoja, ostanut vaatteni niistä tai ulkomailta. Keväällä kuitenkin tapahtui jotakin,  Oasis Finlandille tuli verkkokauppa Suomeen.  Apuva, kauppa on täynnä minun näköisiä vaatteita. Hinnatkin ovat hyvin kohtuullisia.  Olen myyty!  Kotona asuva mies puolinen henkilö varamasti joutuu tai pääsee kuittailemaan jokusen kerran uusista mekoistani. Minulla ei ole tapana piilottaa yhtään mekkoa tai muuta ostosta, koska se on ihan turha juttu. Miehelläni on sellainen tutka, hän kyllä muistaa onko vaateeni uusi tai vanha. Eli pakko vain kuunnella kaikki ne kuittaukset "kuinka monta mopon osaa niilläkin rahoilla olisi saatu".

Elämä on!

Kannattaa muuten käydä kurkkaamassa http://www.oasis-stores.fi




Tuolta varmasti löytyy jotakin mikä jää vaivaamaan ja mikä teikisi mieli tilata ja ostaa. Ainakin minä olen ihan koukussa.






Tässä päälläni mekko mitä monesti kävin katsomassa ja se oli vaan ihan pakko sieltä tilata ja ostaa.
 Ai, että mä tykkään tästä. Ihanan raikas ja kesäinen!




Kukat ja kukkamekot, niistä on kesä tehty!


Seuraavassa blogissa kerron teille miten kasvihuoneprojektini on edennyt ja mitä ongelmia siellä on tullut alku kesän aikana eteen.

Mukavaa viikon alkua kaikille, nauttikaa kesästä välillä sataa ja välillä paistaa.


- Tuija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti