torstai 10. elokuuta 2017

Paljubileet tulossa

Juhannuksena "raksaporukassa" ruikutin, että haluan paljun. Mieheni on suhtatunut tähän minun palju hössötykseen kovin nihkeästi. Ehkä hän nyt kyllästyi jatkuvaan kitinääni.



Siippa hommasi tommosen "altaan"....


ja suunnitteli kasvihuoneen jatkoksi, terassin ja sen kylkeen tulee palju.  Suunnitelut sikseen ja toteusta peliin. Pihallamme on vilissyt toinen toistaan komeampia raksajätkiä. Trendikkään risasissa  ja maalisissa housuissa. Näistä rakennushommista minään en mitään ymmärrä, mutta jotenkin vaan hidasta on  touhu,  aina kuulemma laudat tai ruuvit loppu.


Mun kasvihuoneesta tuli heti alkumetreillä työmaakoppi. Tämä on muuten tässä kuvassa siisti ja siellä on vähän tavaraa nyt seillä on niin paljon ja kaikki on vielä  hujan hajan. Rehujen kastelu on yhtä aitajuoksua. Ja mun kuulemma pitää varoa, ettei sähkölaitteisiin mene vettä. Tonhan piti olla mun kasvihuone ja leikkikentää eikä noiden raksajätkien.


Miehet ovat kalustaneetkin tämän jo valmiiksi pari tuolia ja poppikone sekä valkoinen iso vati mihin voi heittää röökin tumpit. Toi vati oli muuten mun kukille, vissiin ne kukat on heitetty johonkin jorpakkoon.


Tää ei kuulemma ole vielä valmis, maalin pitää kuivua ja kiukaasta puuttu jotain osia ja mitä vielä. Vettä vaan kehiin ja uimaan. Ai miksi no fenderit on tuolla kasvihuoneen nurkalla. No kuulkaas, jos tulee tulva, niin ne fenderit sidotaan tämän altaan reunaan ja allas kiinnitetään tuohon kasvihuoneen seinään jottei se tulva vie tätä hökötystä tonne naapurin tontille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti