perjantai 7. joulukuuta 2012

Normipäivä

Tänään olen pariin otteeseen tehnyt kaupunkikierroksen. Jouluhärpäkkeitä sinne ilmaantuu kovaa vauhtia. Kaupoissakin on niin kiire joulutavaroiden asetteluissa, että kassalle kerttyy jonoja, kun  myyjät ovat teillä tietämättömillä.

Tänä  vuonna "meilläkin" voi katsella
joulutähtiä ja mikä parasta mun ei tarvi muistaa
kastella niitä.
Nyt se Jessus taas synty ja taas on kohta
kaikki pantu verolle.












Kaupoissa on kaikkea kivaa ja äärimmäisen tarpeellista, mitkä ihan väkisin on pakko ostaa. Lisäksi olen tutustunut muutamaan liikkeeseen mihin menen vielä sijoittamaan osan olemassa olevasta varallisuudestani ja ne Hunterin kumisaappaat huutavat minua tuolla muutaman kilometrin päässä. Noh, kyllä minä vielä reippaana tyttönä sinne kävelen ja ostan niille uuden kodin.

Ravintolassa syönnit ovat tähän mennessä jääneet lähes olemattomiin, koska mieheni on ilmeisesti saanut jonkinmoisen makuhermoihin vaikuttavan tällin ja on halunnut, että kokkaan meille täällä veneessä.



Kahvinkeitto on  minulta kuitenkin lähes kokonaan ulkoistettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti