tiistai 25. kesäkuuta 2013

Mallorcan matkailua kuvin

Minun Mallorcani kuvin ja pienin sanoin.


Tässä suurin syy miksi olen Mallorcalla viime aikoina juossut.


Oma hotellimme keskellä merta, rauhan tyyssija.


Pollensan satama-aluetta missä vietämme myös aikaa.


Satamaa toisesta suunnasta


Sataman suurin pahe, mitä on vaikea ohittaa.


Alcudian vanhoja linnakkeita.


Siestan aikaan täällä on aika hiljaista.


Pizzalla Alcudiassaa


Pollensan vuoristokierrokselta


Viimeisen vuoren päällä on majakka missä kävimme ihailemassa maisemia.


Majakka


Ville kiipesi torniin etsimään prinsessaa, mutta joku muu oli jo kerinnyt tyttösen pelastaa.


Auringon laskua.


Minä vuoristoretkellä


Sama tyyppi majakalla.


Aapo uimassa


Hurme's Tattoo


Minä ja mun mies

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti