sunnuntai 7. toukokuuta 2017

Minä ja mun uusi hiustyyli

Perjantaina pidin lomapäivän. Kävin Bobin Paulalla ja sieltä tulikin ihan uusi lyyli, uuden tyylin kera. Kyllä nyt kelpa. Tosin kotona kuulin heti mieheltäni lauseen "et sä mua huijaa" Ehkä se oli keski-ikäisen miehen tapa kehua.



Niin ne hiukset kasvaa. Omat on, eikä oo mitään jatkopätkiä. Kirjanpitäjällä, kun on yleensä hiukset kiinni ei sitä itsekkään ole tajunnut kuinka pitkät kutrit nykyän on. Pitäisiköhän välillä unohtaa ne hätäponnarit ja nutturat?



Loreal on lanseerannu joku aika sitten aivan loistavan tuotteen. Tästä on tullut yksi TOP 10 tuote meikäläisen kosmetiikka reperttuaariin. Värjäysten välillä on ihan pakko suihkuttaa sitä tuonne tyveen. Jostan syystä sieltä kun pukkaa jotain oudon väristä hiusta.


Kevin Murphyn hiustenhoitotuotteet olivat kampaamo reissullani uusi tuttavuus, ihana tuoksu ja mikä parasta tyvikohottaja, kuivashampoo ja hiuslakka samassa purkissa. Olin myyty. Matkaan sain myös parin euron tipit.


Tosin mitään en olisi tarvinnut. Aavistuksen verran on tullut hamstrattua erilaisia hiustenhoitotuotteita. Tyttäreni on määrännyt minut kosmetiikan ostokieltoon. Vanhat pitää kuulemma käyttää ensi. Onneksi likka asuu sen verran kaukana, että ei pysty mua vahtimaan ihan koko aikaa.


Ihan oikeesti jos ystävättärellä on vielä kosmetiika-alan maahantuontiyritys Tallinnassa. Pakostikkin minulta löytyy kosmetiikkaa joka lähtöön. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti