lauantai 25. toukokuuta 2019

Kesän kynnyksellä puutarhassa ja Mikkelissä

Tervehdys juuri Sinulle!

Mitäkö minulle kuuluu? No, paljon on kerinnyt tapahtua, enkä oikein edes tiedä mistä aloittaisin.

Duunisaralla on tulossa tai menossa isot muutokset. Niihin en nyt tässä kirjoituksessa taida paljon kajota, kun kaikki on selvää ja valmista kerron teille missä mennään ja mikä on tilanne.


Tässä kuitenkin kuva ja pieni kurkistus mitä on tulossa. Eli toimistomme muuttaa Juhannuksen tienoilla.

Kesä mikä ihana sana. Kovin lämmintä ei vielä ole ollut, mutta vielä on kesää jäljellä tai oikeastihan se ei ole vielä edes alkanut. Kasvihuoneeseeni olen ensimmäiset istutukset tehnyt. Pihalla olevat lavakaulukset odottavat vielä kaalintaimia. Olen pohtinut vieläkö tulee pakkasöitä ja  voisiko jo istuttaa niihinkin kaikki mitä olen suunnitellut.


Pari kuvaa miltä kasvihuoneessani juuri näyttää. Aurinkoiset tyynyt ovat suoraan retrolta 70-luvulta, mitkä olen äidiltäni pöllinyt. Kalusteet rakas ystäväni lahjoitti minulle ja nehän sopivat tuonne kuin nenä päähän.


Näihin vanhoihin ikkunanpokiin olen aivan hullaantunut. Yhtä sun toista tekisi mieli niistä virittää.

Minun on  pitänyt mennä vuoden verran käymään Mikkelissä. Luottokampaajani ja hyvä ystäväni Paula muutti sinne tässä taannoin. Tällä viikolla vihdoinkin kaikki sata asiaa natsasi ja matkasin junalla kohti Mikkeliä. Kävellesäni Mikkelin kaduilla tuli tunne "kuin olisin jossain ulkomailla" Ihana pieni kaupunki. Joskus lapsena olen siellä kesäisin aikaa perheeni kanssa viettänyt, mutta noista ajoista ei juurikaan ole mitään muistikuvaa. Viime kesänä tyttäreni Miian kanssa pikaisesti poikettiin Mikkelissä, siinä kaikki mitä kaupungistä muistan eli kaupunki onkin vielä täynnä uuttaa ja ihmeellistä.


Mikkelissä on minun mielestäni paras kampaamo Parturi Kampaamo BOB 


Kampaamo on keskellä kylää, kahdessa kerroksessa ja sitä pyörittää Paula. Jos juuri sinä olet Mikkelin suunnilla ja vailla vuokratuolipaikkaa voisiko tässä olla sinulle uusi duunipaikka?


Iltaa vietettiin Paulan kodin parvekkeella. Vähän siinä procountoriakin harjoittelimme shamppanjan lomassa.


Mitä muuta Mikkelistä löytyy?



Tällä reissullani tutustuin Nykynaisen Anneen. Eli Mikkelistä löytyy myös asiakasystävällinen, asiakaspalveluhenkinen naisten vaatekauppa Nykynainen Suosittelen!! Anne varmasti palvelee ja auttaa sinua löytämään juuri sinulle sopivan uuden lookin tahi auttaa sinua täydentämään vanhaa kokonaisuuttasi.

Menkää ihmeessä kesällä käymään Mikkelissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti