lauantai 23. tammikuuta 2021

Talvi yllätti vai yllättikö?

Byändan talvi



Talvi yllätti vai yllättikö? On jotenkin hauskaa, että meillä Suomessa joka vuosi iltapäivälehdet kirjoittavat kuinka talvi yllätti. Miten niin yllätti? Eikö ole normaalia, että talvi tulee. Lunta sataa, aurauskalusto ei kerkiä aurata sitä rataa mitä lunta tulee.

 Normi talvi vai onko?




Muutama päivä sitten lunta tuli oikein kunnolla.

Tilitoimistollekin parhaiten pääsi suksilla.

 

Sinne jäi lumen alle minun muratit.


Aurauskalusto on vielä ihan unessa.


Meidän perheen hassuttelijat. 


Mummo mitä täällä on?


Lunta, jäätä, sohjoa. Tältä näytti meidän piha tänään.



3 kommenttia:

  1. Talvisää on kyllä ehdottomasti piristävää vaihtelua arjen harmauteen. Missä sinulla on tilitoimisto? Itse olen toiminimiyrittäjä, ja sopivaa kirjanpitäjää olen haeskellut jo muutamia kuukausia.

    VastaaPoista
  2. Kiitos viestistä Johanna. Minulla on Vantaalla Vanhalla Porvoontiellä tilitoimisto ja Arkisto Second Hand samoissa tiloissa. Käy kurkkaamassa nettisivuja humberg.fi siellä lisää infoa tilitoimistosta. Mukavaa talvea.

    VastaaPoista
  3. Tuo on kyllä totta, että aina talvi yllättää junat, autoilijat ja ihmiset. Tuliko suksilla hiihdettyä tilitoimistolle? Ilmeisesti kuvassa on tilitoimiston ovi? Hienossa rakennuksessa kyllä tilat näyttäisi olevan. Itse täällä Hämeenlinnassa toimin yrittäjänä ja tilitoimiston vaihtoa olen miettinyt. Idyllinen tilitoimisto sinulla ainakin rakennuksen perusteella. Hyvää kesää.

    VastaaPoista